Vejret er dejligt over here . akkurat som hjemme i Danmark.
31 grader and still counting!
Vi forlod hotellet ved 930-tiden her til morgen for at være i god tid til Hambletonian paraden, der skulle foregå i East Rutherford, der ligger lige i nærheden.
Og det var da fodt, at vi tog afsted i god tid, for igen havde vi problemer med at finde ud af, hvor denne parade skulle foregå.
Og ingen af de første 5-6 indfødte, som vi spurgte om vej vidste noget - først nummer 7 kunne give os et svar. Og da viste det sig, at vi var på vejen, hvor det skulle foregå.
Det er fin propaganda for travsporten ingen tvivl om det.
Her er det repræsentanter for sidste års vinder Donato Hanover, der blev ført frem.
mere følger - stay tuned
Ingen kommentarer:
Send en kommentar